Gebruik telefoon in het buitenland binnen eerste 3 maanden

• 19 juni 2017
  • 2 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik heb sinds 22-5-2017 een abonnement bij Ben (Samsung Galaxy J5 Promobundel 2 jaar). Ik lees nu ergens dat ik, wanneer ik de eerste drie maanden in het buitenland wil bellen, ik dit aan de klantenservice moet doorgeven. Echter de wachttijd bij de klantenservice telefoon is altijd zeer lang. Ik ga vanaf 23 juni a.s. voor 3 weken naar het buitenland. Kan ik dit ook via U doorgeven ? Graag z.s.m. bericht.

Dit topic is gesloten

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi bermeijers,

Ik ben bang dat de informatie die jehebt gelezen niet duidelijk of niet compleet is geweest.
Je kan vanaf de start van je abonnement gebruik maken in het buitenland. Ja kan bellen naar Nederlandse nummers (ook als deze zich in het buiteland begeven) en naar nummers binnen het land waar jij bent. Het enige wat niet mogelijk is, is om vanuit het ene land naar een ander land te bellen.
Ik ben wel erg benieuwd waar jij dit gelezen hebt. Weet je dat toevallig nog?
Hoi Jeroen,
Ik heb dit gelezen in een email van ben d.d. 26-5-17. Daarin stond dat als je de eerste drie maanden van je abonnement je telefoon wilt gebruiken in het buitenland je de klantenservice moet bellen. Inmiddels heb ik op internet gevonden dat dit geldt voor klanten die voor de eerste keer een mobiel abonnement afsluiten of die voorheen prepaid hadden. Voor klanten zoals ik die van een andere provider komen en gebruik hebben gemaakt van nummerbehoud hoeft dit niet.
Bedankt voor de snelle reactie.