Beantwoord

geen data in buitenland

  • 13 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 162 keer bekeken

Goedendag.
Mijn zoon heeft een abonnement onder mijn account, maar heeft geen service in Duitsland/Zweden. Hij kan niet bellen en hij kan geen data gebruiken.
Wat kan er aan de hand zijn?
Hoor graag van u.

Mirella
icon

Beste antwoord door Romy 14 augustus 2019, 13:09

Hi @mirellakniep. Ah, dat is niet de bedoeling! Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt het toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @mirellakniep. Ah, dat is niet de bedoeling! Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt het toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Reageer