Beantwoord

Geen internet in het buitenland (EU)

  • 5 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Beste lezer,

Ik zit momenteel in de UK en kan daar geen gebruik maken van data uit mijn bundel. Gegevensroaming staat aan. Ik krijg een melding dat de instellingen niet goed staan. Ik heb al handmatig een toegangsnaam toegevoegd, maar dit helpt niet. Ik heb op het forum gelezen dat het ook aan de instellingen van de simkaart kan liggen. Klopt dat? Nog andere suggesties?

Groeten,
Nienke
icon

Beste antwoord door Wietske 6 augustus 2018, 13:21

Wat leuk dat je op dit moment in de UK zit! Wel zo handig als je daar ook gebruik kunt maken van je internetbundel. Ik zie dat je inmiddels als contact hebt met mijn collega's via onze Facebookpagina. Om het overzichtelijk te houden raad ik aan om het contact te laten verlopen via één kanaal 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat leuk dat je op dit moment in de UK zit! Wel zo handig als je daar ook gebruik kunt maken van je internetbundel. Ik zie dat je inmiddels als contact hebt met mijn collega's via onze Facebookpagina. Om het overzichtelijk te houden raad ik aan om het contact te laten verlopen via één kanaal 🙂

Reageer