Beantwoord

Geen internet in het buitenland (Roemenie)

• 27 juli 2018
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Beste ben , sinds afgelopen jaar heb ik een abbonnement bij jullie afgesloten en dit bevalt me totaal niet wat betreft gebruik in het buitenland. Vorige zomer heb ik mijn bundel totaal niet kunnen gebruiken in het buitenland, en dat is nu weer het geval. Ik heb alles geprobeerd en ja ook de telefoon aan en uit doen en zelfs zelf zoeken naar verbinding met netwerken maar mijn simkaart accepteert deze netwerken niet. Ik wil graag dat jullie dit zo spoedig mogelijk oplossen, omdat ik hiervoor betaal. Ook kan ik dus alleen noodoproepen doen, verder kan ik dus niet bellen en niet gebeld worden. ik word hier helemaal gek van, ook omdat dit al de tweede keer is en ik absoluut niet tevreden hier over ben. Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Wietske 30 juli 2018, 09:15

Begrijpelijk dat je ook in Roemenië bereikbaar wil blijven Kyra. Dit zou ook gewoon moeten kunnen. Ik heb daarom de instellingen op jouw simkaart nagelopen en het een en andere gewijzigd. Wanneer je je toestel herstart dan is internetten in het buitenland weer mogelijk. Ervaar je toch nog problemen? Laat het dan even weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Begrijpelijk dat je ook in Roemenië bereikbaar wil blijven Kyra. Dit zou ook gewoon moeten kunnen. Ik heb daarom de instellingen op jouw simkaart nagelopen en het een en andere gewijzigd. Wanneer je je toestel herstart dan is internetten in het buitenland weer mogelijk. Ervaar je toch nog problemen? Laat het dan even weten.

Reageer