Beantwoord

Geen mogelijkheid tot verbinding in Frankrijk

• 3 september 2018
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Hi, sinds een paar maanden heb ik mijn eerste Sim Only abonnement bij jullie met een nieuw nummer, werkt fantastisch in Nederland. Jullie collega heeft laatst de "buitenland blokkade" eraf gehaald bij mij waardoor ik ook zonder moeite naar Frankrijk kon bellen en smsen.

Vanmiddag kwam ik aan in Frankrijk en ik kan helemaal niets met mijn Ben simkaart. Geprobeerd: Roaming aan, Automatisch netwerk zoeken, Handmatig netwerk zoeken (hij vindt er vier maar kan met GEEN EEN verbinding maken), Netwerk resetten, Herstarten, Simkaart in andere telefoon.... Nul resultaat. Hoe kan dit en hoe kunnen jullie mij helpen? Ik heb begrepen van een oudere post dat jullie een bepaald soort reset kunnen doen?

Locatie in Frankrijk moet niet uitmaken, treinreis van uur, autorit van een halfuur en resultaat blijft onveranderd.
icon

Beste antwoord door Wietske 4 september 2018, 13:37

Ook in Frankrijk hoor je inderdaad gebruik te kunnen maken van jouw bundels zoals je in Nederland gewend bent 😃 Ik heb zojuist voor je nagekeken waar het aan kan liggen dat je geen verbinding kan maken in Frankrijk en ik zie dat er nog een blokkade stond op deze dienst. Ik heb deze voor je verwijderd. Wanneer je nu jouw toestel herstart dan hoort alles weer te werken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ook in Frankrijk hoor je inderdaad gebruik te kunnen maken van jouw bundels zoals je in Nederland gewend bent 😃 Ik heb zojuist voor je nagekeken waar het aan kan liggen dat je geen verbinding kan maken in Frankrijk en ik zie dat er nog een blokkade stond op deze dienst. Ik heb deze voor je verwijderd. Wanneer je nu jouw toestel herstart dan hoort alles weer te werken.

Reageer