Beantwoord

Geen netwerk in Engeland en Duitsland

• 10 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 172 keer bekeken

Kunnen jullie mijn simkaart ook controleren? Eerder in London geweest en geen netwerk. Nu ben ik in Duitsland en nu heb ik ook geen netwerk. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Rox 11 augustus 2017, 13:34

Hoi janjorritsma, balen dat jij in het buitenland niet kunt verbinden met een netwerk! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaasten om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi janjorritsma, balen dat jij in het buitenland niet kunt verbinden met een netwerk! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaasten om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bedankt voor het resetten!!! Ik ben net terug van vakantie en 7 dagen geleden had ik weer verbinding!
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen! Bij deze zal ik dan ook het topic sluiten. Een fijne dag!