Beantwoord

Geen netwerk in het buitenland

• 28 juni 2018
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik ben in Londen en heb geen netwerkbereik. Ik heb alle instellingen gecheckt en alles staat goed. Handmatig netwerk kiezen lukt ook niet. Ik heb de klantenservice gebeld en zij hebben alle instellingen gecheckt. Volgens hen zou alles het moeten doen. Ze dachten dat het aan mijn telefoon zou liggen. Maar ik heb deze telefoon al meerdere malen zonder problemen in het buitenland gebruikt. We hebben de sim kaart in een ander toestel geprobeerd en daar krijg ik ook geen netwerkbereik. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?
icon

Beste antwoord door Jill 29 juni 2018, 11:42

Hi Margriet, ik heb de instellingen nogmaals voor je bekekeken en zag dat er een niet goed stond. Ik heb deze nu aangepast. Als je jouw telefoon uit/aan zet dan moet je daarna bereikbaar zijn in Londen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Margriet, ik heb de instellingen nogmaals voor je bekekeken en zag dat er een niet goed stond. Ik heb deze nu aangepast. Als je jouw telefoon uit/aan zet dan moet je daarna bereikbaar zijn in Londen.
Ha Jill, heb ik gedaan, maar helaas nog steeds geen netwerkbereik. Margriet
Reputatie 5
Badge +7
Zou je willen kijken of je handmatig een netwerk kunt selecteren. Mocht dit ook niet lukken zou je dan jouw simkaart in een andere telefoon willen proberen.

Reageer