Geen service buitenland

  • 16 July 2019
  • 10 reacties
  • 227 keer bekeken

Hoi! Ik zit momenteel in het buitenland en heb steeds geen service. Er zijn momenten dat ik wel service heb, maar dan heb ik geen internet. Ik ben alle instellingen al nagelopen en heb de netwerkinstellingen al gereset, maar hij doet het nog steeds niet. Mijn ouders zitten ook bij Ben en zij hebben wel gewoon goed bereik. Zouden jullie mij kunnen helpen?

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Dan ligt het probleem schijnbaar aan het toestel. Op een afstand kan ik dit helaas niet voor je oplossen.
Ik heb mijn simkaart in twee andere telefoons geprobeerd en daarmee had ik wel gewoon service.
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb het voor je uitgezocht. Aan ons kant staan alle instellingen goed. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen? Dan kunnen we erachter komen waar het probleem werkelijk aan ligt.
Reputatie 5
Badge +6
Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik meteen of de instellingen aan ons kant goed staan.
Ook daarbij krijg ik geen service..
Reputatie 5
Badge +6
Zou je dan Vodafone kunnen proberen?
Dat lukt helaas niet. Ik heb alleen O2-UK, EE, Vodafone UK en 234 32 ertussen staan.
Reputatie 5
Badge +6
Dan adviseer ik je om handmatig een netwerk te kiezen. Met Orange of Telefonica kun je optimaal genieten van het abonnement in Engeland. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Ik zit nu in Engeland en als ik service heb, ben ik verbonden met O2-UK!
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Wat onhandig dat je geen service hebt in het buitenland. Mag ik misschien weten in welk land je zit en met welke gastprovider je bent verbonden?

Reageer