Beantwoord

Geen service in het buitenland

  • 23 July 2019
  • 9 reacties
  • 535 keer bekeken

hallo, ik heb alles gedaan wat op de site van Ben en hier vermeld staat om service te krijgen in het buitenland. Helaas zonder succes.... Dus nu aan jullie de dringende vraag om te helpen online te komen. Want ik moet kunnen werken 😬

met vriendelijke groet,
sandra beyer

icon

Beste antwoord door Fatima 21 February 2023, 10:06

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat fijn om te horen! Mocht je ergens nog tegen aan lopen kun je me gerust een bericht versturen. 😁
Hoi Romy,

Bedankt voor je hulp! Het heeft prima gewerkt ;-)
Late reactie, maar de Italiaanse 3G had er niet zo'n zin in....
Maar ik heb kunnen werken, dus onze klanten zijn je ook dankbaar 😇

Groeten Sandra
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ah, dat is balen! Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Hallo Ben,

Bij mij hetzelfde probleem.
Ik ben in Italie maar vanaf Duitsland heb ik al geen service meer. Ik ben dus totaal onbereikbaar zowel telefonisch als via internet....ik heb alle instellingen nagelopen en deze staan goed. handmatig provider kiezen lukt ook niet.
kunnen jullie zien wat er aan de hand is en dit probleem verhelpen?
Mvg,
Natascha
Reputatie 5
Badge +9
Hi @n.hakkert! Dat is erg balen. Goed dat je jouw instellingen al hebt nagelopen. Ik heb de simkaart een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Hoi Romy,

dank je wel voor je reactie. De reset heeft geholpen. Ik ben nu weer bereikbaar.
ps ik had deze melding ook via een nieuw topic aangemaakt dus die kan ook gesloten worden.

gr,
Natascha
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen dat alles weer werkt. Ik wens je nog een fijne dag!

Hoi Ben,

Ik zit voor de 3e keer in het buitenland zonder service nadat ik alle instellingen en instructies van chatbox heb nagelopen. Ook APN opnieuw ingevuld. 
Na de 2de keer buitenland al met behulp van ben medewerker een nieuwe simkaart geprobeerd. Maar nu stuit ik op hetzelfde probleem. 
Is een reset van de Sim nog een optie?

Hoor het graag even!

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Ikbeninhetbuitenland    Jeetje wat ontzettend balen weer zeg! Kan je anders met mij chatten via www.ben.nl/service/contact of mij berichten via Messenger of Twitter? Dan help ik je gelijk verder!  Tot heel snel! 😊

Reageer