Beantwoord

geen service in buitenland

• 21 april 2017
  • 1 reactie
  • 229 keer bekeken

altijd als ik in het buitenland ben krijg ik geen service op mijn iphone 6s te zien!!
heb al paar keer contact met jullie gehad en jullie hebben hem al paar keer gereset en ik heb hem al paar keer aan en uit gezet maar niks helpt!! ik wil dat dit probleem zo snel mogelijk word opgelost!! ik ben momenteel in belgie!! als u gegevens nodig heeft hoor ik het wel!! hoop dat het nu wel ECHT word opgelost!!! alvast bedankt!
met vriendelijke groet Patricia Metzen
icon

Beste antwoord door Jolijn 24 april 2017, 10:39

Hoi Patricia, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je overal gebruik wil maken van je abonnement. Ik heb een aantal instellingen voor je aangepast waardoor dit weer mogelijk moet zijn. Je kan dit testen door je toestel opnieuw te starten. Mocht dit niet werken, wil ik je vragen de stappen te volgen in deze link.

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Patricia, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je overal gebruik wil maken van je abonnement. Ik heb een aantal instellingen voor je aangepast waardoor dit weer mogelijk moet zijn. Je kan dit testen door je toestel opnieuw te starten. Mocht dit niet werken, wil ik je vragen de stappen te volgen in deze link.

Groetjes, Jolijn