Beantwoord

Geen service in buitenland

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo!

Ik heb geen service in het buitenland. Alle tips op de website al doorlopen, roaming staat aan, netwerkinstellingen gereset, telefoon opnieuw opgestart. Lijkt er op dat er aan jullie kant iets aangezet/reset moet worden. Kan hiernaar gekeken worden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Rox 5 september 2017, 08:29

Goedemorgen Niels_ver. Wat superleuk dat je gezellig lid bent geworden van ons forum! Balen dat je simkaart het niet voor elkaar krijgt om zich met een buitenlands netwerk te verbinden. Ik los dit graag voor je op! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaasten om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen, Niels! Ik zal het aan mijn collega Rox doorgeven 🙂 Bij deze sluit ik jouw topic. Een prettige dag verder!
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Niels_ver. Wat superleuk dat je gezellig lid bent geworden van ons forum! Balen dat je simkaart het niet voor elkaar krijgt om zich met een buitenlands netwerk te verbinden. Ik los dit graag voor je op! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaasten om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Ik ben inmiddels online! Je oplossing heeft geholpen. Dankjewel.