Beantwoord

Heractiveren verbinding buitenland

• 5 januari 2018
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Hallo,

Ik verblijf momenteel in Frankrijk en ik was wat laat met betalen, en was er een tijdelijke blokkade op mijn buitenland verbinding zo had ik begrepen in een reactie op het forum.

De rekening is inmiddels betaald. Wilt je de blokkade verwijderen, en heractiveren zodat ik weer verbinding, 4g, sms heb? Vrij vaak komt de verbinding weer moeilijk tot stand hier in Frankrijk bij kiezen provider/verbinding en moet ik weer via het forim om heractivering vragen, waarna het na 2 of 3 keer weer lukt. Ik hoop dat ik weer snel verbinding heb.

Bedankt
icon

Beste antwoord door Rox 8 januari 2018, 08:56

Goedemorgen ddj123! Balen dat het niet lukt om de verbinding weer automatisch tot stand te brengen! Ik ben meteen het systeem ingedoken voor je en heb de netwerk instelling voor gebruik in het buitenland gereset. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.

Sorry voor het ongemak! Veel plezier in Frankrijk.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen ddj123! Balen dat het niet lukt om de verbinding weer automatisch tot stand te brengen! Ik ben meteen het systeem ingedoken voor je en heb de netwerk instelling voor gebruik in het buitenland gereset. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.

Sorry voor het ongemak! Veel plezier in Frankrijk.

Reageer