Beantwoord

Inkomende oproepen uit Mauretanië (+222) blokkeren

• 12 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 352 keer bekeken

Beste Ben,

Sinds vandaag wordt ik door verschillende telefoonnummers uit Mauretanië gebeld (landcode +222). Omdat het blokkeren van ieder individueel nummer op mijn toestel geen zin heeft, men is slimmer dan dat en belt iedere keer met een ander nummer, wil ik je vragen alle inkomende oproepen uit landcode +222 te blokkeren. Ik weet dat dit voor providers technisch eenvoudig mogelijk is. Ik heb daarbij echter wel jouw hulp nodig. Wil je dat z.s.m. voor me realiseren? Dank je!

groet,
Gijs
icon

Beste antwoord door Merve 15 oktober 2019, 09:17

Hoi Gijs! Wat vervelend dat je wordt gebeld door een buitenlands nummer. Ik kan me voorstellen dat je dit geblokkeerd wilt hebben. Vanuit Ben kunnen wij die nummers niet blokkeren omdat het buitenlandse nummers zijn, en ze verzinnen super veel nieuwe nummers waardoor we achter de feiten aanlopen. Mijn collega heeft een blog over Wangiri fraude geschreven. Hierin kun je uitgebreid informatie vinden over wat je verder hiermee kunt doen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Gijs! Wat vervelend dat je wordt gebeld door een buitenlands nummer. Ik kan me voorstellen dat je dit geblokkeerd wilt hebben. Vanuit Ben kunnen wij die nummers niet blokkeren omdat het buitenlandse nummers zijn, en ze verzinnen super veel nieuwe nummers waardoor we achter de feiten aanlopen. Mijn collega heeft een blog over Wangiri fraude geschreven. Hierin kun je uitgebreid informatie vinden over wat je verder hiermee kunt doen

Reageer