Beantwoord

Internet buitenland

• 11 juli 2018
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo,

Ik was enige tijd geleden in Duitsland en wilde met mijn sim-only abonnement op internet. Dit lukte helaas niet. Ik heb roaming aan staan en ook binnen de eu aangevinkt (bij instellingen op mijn mobiel). Zijn er nog andere instellingen die ik aan moet passen om toch internet te hebben in het buitenland?

Over enkele weken ga ik op vakantie naar Denemarken. Ik zou het fijn vinden als ik dan wel internet heb in het buitenland

Vriendelijke groet,
Chantal
icon

Beste antwoord door Jill 12 juli 2018, 08:44

Hi Chantal, ik heb het voor je nagekeken en zag dat er een instelling op de simkaart niet goed stond. Ik heb deze nu goed gezet. Als je jouw telefoon helemaal opnieuw opstart dan kan jouw simkaart de wijziging verwerken. Ik wens je veel plezier in Denemarken 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Chantal, ik heb het voor je nagekeken en zag dat er een instelling op de simkaart niet goed stond. Ik heb deze nu goed gezet. Als je jouw telefoon helemaal opnieuw opstart dan kan jouw simkaart de wijziging verwerken. Ik wens je veel plezier in Denemarken 😃
Hallo jill,

Ik ben nu een week in Denemarken en het ging redelijk goed met internet in het buitenland. Helaas heb ik niet overal internet. Soms krijg ik een melding dat mijn instellingen niet goed staan:
"You have used EUinternet APN to acces internet. In order to continue using data services please change your settings."

Hopelijk kun jij dit nog een keertje nakijken.

Groetjes Chantal
Reputatie 5
Badge +12
Scheelt het we wanneer je handmatig een netwerk selecteert in het buitenland? Daarnaast raad ik je aan om dit topic nog even door te nemen.

Reageer