Beantwoord

internet duitsland werkt niet

• 12 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hallo,

Ik gebruik een sim only abonnement voor de live verkeersinfo in mijn elektrische auto.
Tevens heeft het navigatiesysteem internet nodig om te zoeken naar laadstations.
Ben nu voor 3 dagen in Duitsland en toen ik vanmiddag de nl / d grens overging had ik binnen 20 km geen internet meer. Echt een ramp, want nu moet ik de laadstations uitpuzzelen met mijn mobiel en dan invoeren in de navigatie.
Ik kan in mijn auto verder ook niets beinvloeden. De simkaart zit in een slot en moet dan gewoon werken. In nl gaat dat prima maar in dld dus niet
Help!

Een Jaguar I-Pace rijder
icon

Beste antwoord door Romy 13 augustus 2019, 13:06

Hi @bgbbv. Ah, dat is balen. Ik heb jouw simkaart nagekeken, maar ik heb niets raars kunnen vinden. Wel heb ik de simkaart een reset gegeven. Kun je de auto simkaart eens in jouw toestel stoppen om te kijken of het internet dan wel werkt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @bgbbv. Ah, dat is balen. Ik heb jouw simkaart nagekeken, maar ik heb niets raars kunnen vinden. Wel heb ik de simkaart een reset gegeven. Kun je de auto simkaart eens in jouw toestel stoppen om te kijken of het internet dan wel werkt?

Reageer