Beantwoord

Internet in het buitenland

• 4 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 263 keer bekeken

Zit momenteel in het buitenland en kan geen gebruik maken van mijn mobiele internet; heb de telefoon al een paar keer opnieuw opgestart, maar dit was helaas zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door jurrie66 5 oktober 2017, 19:04

Weet inmiddels waar de storing zit; heb de simkaart erin gestopt van mijn vrouw en dan werkt 3G wel, zal als ik terug ben in Nederland een nieuwe simkaart aanvragen, bedankt voor de moeite.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hmm, fijn dat je dit hebt geprobeerd jurrie66. Zou jij je eigen simkaart ook eens kunnen uitproberen in het toestel van jouw vrouw voor de zekerheid?
Weet inmiddels waar de storing zit; heb de simkaart erin gestopt van mijn vrouw en dan werkt 3G wel, zal als ik terug ben in Nederland een nieuwe simkaart aanvragen, bedankt voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi jurrie66, deze optie zou je terug moeten vinden in instellingen onder 'Mobiel netwerk' onder de optie data roaming.
Kun je mij uitleggen waar deze optie staat, kan deze nl niet vinden
Reputatie 7
Badge +7
Hmm heb je de optie EU internet uit staan op jouw iPhone jurrie66? Deze kan namelijk voor problemen zorgen. De optie EU internet moet uitstaan en je roaming aan.
Helaas, ook na de reset werkt het mobiele internet niet, heb een iPhone 6s met de laatste iOS update, weet niet of het daaraan kan liggen, maar toch bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Hmm via Movistar zou je alles met je Ben simkaart moeten kunnen doen wat je in Nederland gewend bent. Alleen 4G wordt niet ondersteund, maar 3G wel. Houd me op de hoogte op de reset heeft mogen helpen #Benbenieuwd
Bedankt voor je hulp, ik ga dit zo proberen, het netwerk is movistar en ik verblijf momenteel op Tenerife
Reputatie 7
Badge +7
Hé gatsie Jurrie66! Wat super onhandig dat jij niet kunt internetten in het buitenland. Waar in het buitenland ben je? En met netwerk ben je op dit moment verbonden? Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Reageer