Beantwoord

Internetbundel tijdelijk buiten EU

• 13 July 2018
  • 3 reacties
  • 1253 keer bekeken

Heeft BEN net als t-mobile en KPN een travel & surf of iets dergelijks beschikbaar; een tijdelijk abonnement voor buiten Europa/ EU?
icon

Beste antwoord door Wietske 13 July 2018, 14:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Menneseva, waarom wij dit niet aanbieden kan ik je zo niet uitleggen. Het ligt ook nog niet in onze planning om dit op termijn wel aan te gaan bieden. Ik kan begrijpen dat dit een rede is om over te stappen, ondanks wij dit erg jammer vinden natuurlijk.
Reputatie 5
Badge +12
Begrijpelijk dat je ook buiten de EU jouw vakantieverhalen wil delen met het thuisfront, Jelle! Wij bieden op dit moment geen buitenlandbundels aan. In de EU kan je je bundels gebruiken zoals je ook in Nederland gewend bent. Wanneer je buiten de EU reist dan betaal je kosten voor het MB verbruik, bellen per minuut en sms. De kosten vind je hier. Om hoge kosten in het buitenland te voorkomen is dus vooral het advies om zoveel mogelijk gebruik te maken van de beschikbare Wifi netwerken of om anders in het vakantieland een plaatselijke simkaart te kopen.
Ik lees overal dat jullie dit inderdaad niet aanbieden. Mijn vraag is voornamelijk waarom niet? Ik ga in Oktober buiten Europa op vakantie en zou daarom moeten overstappen ondanks ik verder erg tevreden ben bij Ben.

Reageer