Beantwoord

Internetten in het buitenland

• 25 juli 2018
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo ben,
afgelopen jaar werkte mijn internet niet in Spanje dit jaar ga ik op vakantie naar Italië en ik wil er graag zeker van zijn dat mijn 3G nu wel werkt zouden jullie mij daar mee kunnen helpen?
gr richard
icon

Beste antwoord door Wietske 26 juli 2018, 16:04

Oeps, jouw klantgegevens waren nu openbaar geplaatst! Ik daarom jouw bericht iets aangepast en deze gegevens verwijderd. Ik zie in elk geval dat er op het netwerk geen blokkades actief zijn op jouw simkaart. Heb je al gekeken of jouw roaming aanstaat? Daarnaast kan je in het buitenland proberen of je met een ander netwerk wel succes hebt. Hoe je handmatig een netwerk instelt lees je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Richard, superleuk dat je naar Italië op vakantie gaat! Natuurlijk wil ik je helpen om ervoor te zorgen dat alles helemaal goed staat voor je weggaat. Zou je mij een privébericht willen sturen met hierin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan check ik de instellingen voor je.
[Edit: privégegevens verwijderd]
Hier de gegevens
alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +12
Oeps, jouw klantgegevens waren nu openbaar geplaatst! Ik daarom jouw bericht iets aangepast en deze gegevens verwijderd. Ik zie in elk geval dat er op het netwerk geen blokkades actief zijn op jouw simkaart. Heb je al gekeken of jouw roaming aanstaat? Daarnaast kan je in het buitenland proberen of je met een ander netwerk wel succes hebt. Hoe je handmatig een netwerk instelt lees je hier.

Reageer