Beantwoord

Is de Ben klantenservice vanuit het buitenland bereikbaar?

• 27 december 2017
  • 13 reacties
  • 1763 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 6 reacties
ik wil bellen met de klantenserivce vanuit buiten Europa; met welk nr. kan ik bellen ? Dus NIET het 0900 - nr.
icon

Beste antwoord door Angelique 27 december 2017, 11:44

Hoi RBRB, het nummer waarop je ons kunt bereiken vanuit het buitenland is +31624001405. Ook zijn er andere manieren om met ons in contact te komen, bijvoorbeeld via het Forum, Facebook en Twitter. Laat je vraag gerust achter als ik je verder kan helpen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Spreken we dat af. Ik wens jou ook alvast een hele prettige jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!
Zekers !
En een gelukkig nieuw jaar !
Reputatie 6
Badge +8
Voor nu heel erg graag gedaan, RB. Trek je in januari opnieuw aan de bel als de simkaart dan nog niet binnen is?
OK Anelique,
Helder. Dank je wel !
RB
Reputatie 6
Badge +8
Momenteel kan ik geen verzoek indienen om een nieuwe simkaart toe te sturen. Dit omdat het abonnement nog niet geactiveerd is en nummerbehoud zal ingaan op 15 januari. Omdat de mogelijkheid aanwezig is dat de simkaart voor 10/15 januari nog binnen komt, wil ik je vragen dit af te wachten. Tot die datum zal het abonnement bij ons niet van start gaan omdat wij het te behouden nummer pas op 15 januari overnemen. Als de simkaart op 10 januari nog niet binnen is, dan kan ik met een omweg een nieuwe simkaart aanvragen zodat de simkaart op tijd zal binnen komen en jouw zoon op 15 januari gebruik kan gaan maken van zijn Ben abonnement met te behouden nummer.
nee, graag nu een nieuwe sim.
Ik denk dat het niet goed is gegaan.
Reputatie 6
Badge +8
Als jouw zoon nog niets heeft ontvangen, dan vrees ik dat er iets mis is gegaan bij de post.. De simkaart had namelijk al een tijdje binnen moeten zijn. Mocht hij de simkaart tussen 10 en 15 januari nog niet hebben ontvangen, trek dan eventjes opnieuw aan de bel zodat ik een nieuwe simkaart kan opsturen.
ok - maar zoonlief heeft niets ontvangen ...
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt! Als ik dit ordernummer na kijk dan zie ik staan dat de bestelling is afgeleverd door de post. Voor deze bestelling hoefde er namelijk niemand aanwezig te zijn om de simkaart in ontvangst te nemen, dit omdat de bestelling is afgerond met een iDEAL betaling van 0,01 cent. Ook is er een goedkeuring om het nummer vanaf Tele2 over te nemen naar ons op 15 januari.
ordenr. : 333737027

"Ik heb geprobeerd om opnieuw een abonnement te bestellen - maar dit is niet gelukt" -
ik heb besteld opnieuw op de Ben.nl site - maar kreeg gewoon geen antwoord op mijn bestelling. Geen bevestigingsmail of iets dergelijks
Reputatie 6
Badge +8
Daar ben ik voor, RB. Hé jammer dat hij niet thuis was tijdens de levering.. Heb je een ordernummer voor mij die begint met 33 zodat ik na kan kijken hoe de bestelling ervoor staat?

Zou je mij hier 'Ik heb geprobeerd om opnieuw een abonnement te bestellen - maar dit is niet gelukt;' ook iets meer over kunnen vertellen? Kreeg je een fout (melding) of dergelijke?
hi Angelique,
Dank voor je snelle antwoord.
Het gaat hierom:
Ik heb een abonnement gekocht voor mijn zoon,
maar hij was niet thuis tijdens het leveren van zijn simkaart en maakte ook geen nieuwe afspraak voor ontvangst.
Waarschijnlijk is die bestelling geannuleerd;
Ik heb geprobeerd om opnieuw een abonnement te bestellen - maar dit is niet gelukt;
ik weet niet hoe ik nu een abonnement kan kopen.
Nogmaals dank,
RB
Reputatie 6
Badge +8
Hoi RBRB, het nummer waarop je ons kunt bereiken vanuit het buitenland is +31624001405. Ook zijn er andere manieren om met ons in contact te komen, bijvoorbeeld via het Forum, Facebook en Twitter. Laat je vraag gerust achter als ik je verder kan helpen.

Reageer