Beantwoord

Kan ik mijn Ben simkaart gebruiken in Israël en wat zijn de kosten?

• 3 July 2017
  • 3 reacties
  • 258 keer bekeken

Ik ga 4 weken naar Israel. Kan ik daar gebruik maken van mijn bundel?
Wat zijn tarieven als ik niet van mijn bundel gebruik kan maken?
Is het een optie om dan een pre-paid nummer daar te regelen? Ik heb namelijk het meest contact met vrienden en familie in Israel en hoef niet vaak naar Nederland te bellen.
icon

Beste antwoord door Rox 5 July 2017, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dirk.Helga, wauw Israël! Dat hoor je niet vaak. Je kunt daar gebruik maken van je Ben simkaart maar hier betaal je extra voor. Omdat Ben geen buitenlandbundels aanbiedt betaal je apart voor elke gebruikte belminuut, MB of verstuurde sms. Omdat Israël een zone 3 land is zijn de kosten € 2,29 per belminuut, €5 per MB en €0,51 per verstuurde sms. Als je van plan bent om veel te bellen/smsen of internetten kun je het beste inderdaad een lokale simkaart aanschaffen, dan betaal je het nationale tarief van de desbetreffende provider.
Is 5€ per MB ! niet grof schandalig veel?
Reputatie 7
Badge +7
Het is absoluut een pittig bedrag wilspeetjens. Dit zijn de kosten die wij berekend krijgen van het gastnetwerk voor het gebruik van hun netwerk. Wij hebben er voor gekozen om deze kosten volledig naar de klant door berekenen zodat dit niet verrekend hoeft te worden met onze standaard abonnementsprijzen en wij zo lekker goedkoop kunnen blijven 😉

Reageer