Beantwoord

Kosten buiten bundel binnen EU

• 13 juli 2018
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Hallo,

Momenteel bevind ik mij in Letland. Als het goed is zouden alle kosten voor bellen en internet binnen mijn bundel moeten vallen. Echter krijg ik een bericht van Ben dat ik al meer dan vijf euro buiten mijn bundel verbruikt heb. Hoe is dit mogelijk? Ik heb mijn bundel nog lang niet overschreden.
Graag hoor ik van jullie.

Gr Joost
icon

Beste antwoord door Wietske 16 juli 2018, 09:30

Wat gaaf dat je op dit moment in Letland bent, Joost! Het lijkt mij een heel mooi land 😃 Letland valt inderdaad binnen de EU dus je kunt je bundels daar net zo gebruiken als binnen Nederland. In de lopende maand kan ik niet precies zien waardoor de buitenbundelkosten zijn ontstaan. Hiervoor zullen we de factuur van juli moeten afwachten, welke je half augustus ontvangt. Mocht je vragen hebben naar aanleiding van de factuur dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat gaaf dat je op dit moment in Letland bent, Joost! Het lijkt mij een heel mooi land 😃 Letland valt inderdaad binnen de EU dus je kunt je bundels daar net zo gebruiken als binnen Nederland. In de lopende maand kan ik niet precies zien waardoor de buitenbundelkosten zijn ontstaan. Hiervoor zullen we de factuur van juli moeten afwachten, welke je half augustus ontvangt. Mocht je vragen hebben naar aanleiding van de factuur dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Reageer