Beantwoord

Kosten buiten de bundel in Thailand

• 21 april 2018
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Bij aankomst in thailand kreeg ik de melding dat ik €5,-
In het buitenland verbruikt heb. Ik heb mijn roaming setting gecheckt en die stond uit. Ik heb in thailand een sim gekocht (onbeperkt 4g/8dagen voor €5) en mijn ben sim verwijderd! Nu staat hij op €9,15! Iets zegt mij dat er iets niet klopt...
icon

Beste antwoord door Rox 23 april 2018, 09:00

Oei, dat gaat hard mark.boelsma! Op dit moment durf ik niet te zeggen hoe dat kan. Het kan zijn dat een deel van de kosten pas later aan ons zijn doorgegeven door het Thaise netwerk. Om dit zeker te weten moeten we de factuur afwachten hier kunnen we in de specificatie zien wat er precies is gebeurd.

Mocht je na het bekijken van de factuur nog een vraag hebben stel deze dan gerust. Dan kijk ik met je mee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Oei, dat gaat hard mark.boelsma! Op dit moment durf ik niet te zeggen hoe dat kan. Het kan zijn dat een deel van de kosten pas later aan ons zijn doorgegeven door het Thaise netwerk. Om dit zeker te weten moeten we de factuur afwachten hier kunnen we in de specificatie zien wat er precies is gebeurd.

Mocht je na het bekijken van de factuur nog een vraag hebben stel deze dan gerust. Dan kijk ik met je mee.

Reageer