Kosten buitenland: negatief verrast

• 20 april 2017
  • 1 reactie
  • 206 keer bekeken

Beste Ben,

Ik was onlangs in Spanje en hoorde daar van mijn schoonvader dat bellen en internetten het buitenland gewoon binnen de bundel kon. Ik herinnerde daar ook reclames over en berichten vanuit de media, dus besloot ik dit op te zoeken op jullie website.

Zie hieronder de weergave zoals ik die zag (en nog zie) op mijn telefoon.

Ik heb dus met een gerust hart lekker zitten bellen en internetten, zonder ervan bewust te zijn dat er een toeslag bij geldt die ik nu op mijn rekening erbij zie verschijnen. Met het controleren op de website op mijn laptop zie ik dat nu dus ook vermeldt staan in kolommen die mijn telefoon niet weergaf.

U zult begrijpen dat ik daar niet prettig mee verrast ben. Dit geldt namelijk voor zowel mijn telefoon als die van mijn vrouw, waarmee wij naar hartelust binnen onze bundel gebruik hebben gemaakt, waar wij dat anders het gebruik toch wel wat meer getemperd zouden hebben. Mijn voorstel is om "binnen bundel" dan ook aan te passen, zodat dit ook op mobiele schermen direct zichtbaar is.

Niet blij met deze verrassing...

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Arjan, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat dit een onhandige weergave is. De feedback hierover zal ik hier intern doorgeven zodat dit verbeterd kan worden. Wat betreft de kosten die zijn gemaakt in het buitenland, zullen echter wel blijven staan. Vanaf 15 juni zullen de roamingkosten binnen de EU ook daadwerkelijk komen te vervallen.

Groetjes, Jolijn