Beantwoord

Kosten buitenland onmogelijk

• 22 december 2018
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

In de app staat dat er kosten buiten de bundel zijn ontstaan het buitenland. Dit is onmogelijk daar de roaming en mobiel internet permanent uit hebben gestaan op de iPhone in het buitenland. dit weet ik 100% zeker. Hoe is dit mogelijk dat er toch kosten zijn berekend. Volgens mij dus onterecht .

graag een verklaring hiervoor en de kosten ongedaan maken.
icon

Beste antwoord door Jill 24 december 2018, 10:55

Hi Eelco001, ik zie inderdaad kosten buiten de bundel. Op dit moment kan ik nog niet zien hoe deze kosten zijn opgebouwd. Het kan bijvoorbeeld ook komen door het bellen van een 0900 nummer. De factuur komt half januari online. Hierop zijn wel alle kosten zichtbaar. Mocht je nadat de factuur online is nog met vraagtekens zitten neem dan gerust contact met ons op.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Eelco001, ik zie inderdaad kosten buiten de bundel. Op dit moment kan ik nog niet zien hoe deze kosten zijn opgebouwd. Het kan bijvoorbeeld ook komen door het bellen van een 0900 nummer. De factuur komt half januari online. Hierop zijn wel alle kosten zichtbaar. Mocht je nadat de factuur online is nog met vraagtekens zitten neem dan gerust contact met ons op.
ik hoorde van iemand dat de iPhone toch mobiele data kan gebruiken ondanks dat roaming en mobiele data uit staan . Iemand bekend met dit fenomeen? Oplossing zou dan zijn in het buitenland de API te verwijderen bij de instellingen . Geen idee of dit klopt , kan iemand hier iets over zeggen? Dan betreft het een bug van Apple, waarvan het wel fijn zou zijn dat die door Ben gecommuniceerd wordt.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Eelco. Wij zijn hier niet van op de hoogte. Je zou geen data mogen verbruiken wanneer je alle instellingen hiervoor uit hebt staan. Zoals mijn collega aangaf kunnen de kosten ook zijn ontstaan door andere functies binnen jouw Ben abonnement. Mocht je er toch van overtuigd zijn dat jouw instellingen goed hebben gestaan, wil ik je adviseren om inderdaad contact op te nemen met de fabrikant, Apple zelf. Heb je nog andere vragen?

Reageer