Beantwoord

Kosten in de VS

• 9 februari 2018
  • 1 reactie
  • 288 keer bekeken

Beste Ben,

Ik ga over een paar maanden een week naar New York. Graag zou ik daar willen internetten, als ik buiten op straat de weg moet vinden (google maps). Wat kan ik het beste doen? Verkoopt Ben ook buitenlandbundels? Of moet ik tijdelijk een Amerikaanse provider nemen? Graag advies!

Vriendelijke groeten,
Anne Kemman.
icon

Beste antwoord door Rox 12 februari 2018, 08:22

Hoi Anne! Wat onwijs tof dat je naar New York gaat 😃 #Benjaloers Ben biedt geen aparte buitenlandbundels aan, jij kun je simkaart wel gebruiken in de Verenigde Staten maar de kosten kunnen dan hard oplopen en ik kan goed begrijpen dat je daar niet op zit te wachten! Als jij echt van plan bent om je simkaart zeer intensief te gebruiken is mijn advies om lokaal een prepaid kaartje aan te schaffen zodat jij kunt mobiel internetten tegen het lokale tarief.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Anne! Wat onwijs tof dat je naar New York gaat 😃 #Benjaloers Ben biedt geen aparte buitenlandbundels aan, jij kun je simkaart wel gebruiken in de Verenigde Staten maar de kosten kunnen dan hard oplopen en ik kan goed begrijpen dat je daar niet op zit te wachten! Als jij echt van plan bent om je simkaart zeer intensief te gebruiken is mijn advies om lokaal een prepaid kaartje aan te schaffen zodat jij kunt mobiel internetten tegen het lokale tarief.

Reageer