Beantwoord

Kosten voor het gebruiken van je Ben abonnement in Amerika

• 7 juli 2017
  • 5 reacties
  • 3399 keer bekeken

Hoi,
Ik ga binnenkort naar Amerika, hoe zit het met mijn internet? Kan ik daar gewoon 3G gebruiken, zonder extra kosten te betalen?
icon

Beste antwoord door Angelique 10 juli 2017, 10:06

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp buitenland.

Tof dat je binnenkort naar Amerika gaat! In Amerika is het zeker mogelijk om je abonnement daar te gebruiken. Wel moet je rekening houden met kosten omdat Amerika in Zone 2 valt. Alles over de kosten en de mogelijkheden wat betreft, 2G-, 3G- en 4G lees je hier. Meer over wat je zou moeten weten in het buitenland lees je op de Ben website.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp buitenland.

Tof dat je binnenkort naar Amerika gaat! In Amerika is het zeker mogelijk om je abonnement daar te gebruiken. Wel moet je rekening houden met kosten omdat Amerika in Zone 2 valt. Alles over de kosten en de mogelijkheden wat betreft, 2G-, 3G- en 4G lees je hier. Meer over wat je zou moeten weten in het buitenland lees je op de Ben website.
Klopt het dat ik €2.50 moet betalen en dat dat de enige kosten zijn?
Reputatie 6
Badge +8
Klopt het dat ik €2.50 moet betalen en dat dat de enige kosten zijn?

Per MB betaal je inderdaad 2,50 euro. Verbruik je meer MB's dan worden er meer kosten in rekening gebracht natuurlijk. Hetzelfde geldt voor de tarieven voor bellen en sms'en.
Is er ook zoiets bij Ben als een buitenland bundel kopen? Dat hoorde ik namelijk vandaag van een vriendin. Want ik heb wel veel mb nodig op vakantie.
Reputatie 7
Badge +7
Ben biedt geen buitenlandbundels aan Liana. Omdat Ben een budget aanbieder is ligt de focus op gebruik binnen Nederland.

Reageer