Beantwoord

MB in buitenland

• 26 september 2018
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Vraagje:

ik was onlangs op vakantie geweest naar het buitenland en ik heb altijd mn mbpauze aanstaan maar ik ben er toch overheen gegaan. Hoe kan dit? Is dit omdat ik naar het buitenland gegaan ben want dat is toch onlangs veranderd naar overal in eu zelfde bedrag?
icon

Beste antwoord door Wietske 27 september 2018, 10:35

Welkom op onze Community! Heb je een leuke vakantie gehad? Je kunt inderdaad sinds juni 2017 je bundels gebruiken zoals je ook in Nederland gewend bent binnen de EU. Meer hierover lees je in dit topic. MB Pauze werkt alleen binnen de EU, niet daarbuiten. Wat daarnaast niet onder roaming valt is het gebruik van de maritieme zone. Hoe je kosten in het buitenland kunt voorkomen lees je in dit topic. Naar welk land ben je precies geweest?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Welkom op onze Community! Heb je een leuke vakantie gehad? Je kunt inderdaad sinds juni 2017 je bundels gebruiken zoals je ook in Nederland gewend bent binnen de EU. Meer hierover lees je in dit topic. MB Pauze werkt alleen binnen de EU, niet daarbuiten. Wat daarnaast niet onder roaming valt is het gebruik van de maritieme zone. Hoe je kosten in het buitenland kunt voorkomen lees je in dit topic. Naar welk land ben je precies geweest?

Reageer