Beantwoord

Mijn Ben contract in Duitsland houden (op lange termijn)

• 24 september 2019
  • 1 reactie
  • 218 keer bekeken

Ik heb een Ben contract waar ik absoluut blij mee ben, maar nu ga ik voor minstens 1 jaar naar Duitsland - aangezien roaming kosten etc. niet meer bestaan, vroeg ik me af of t überhaupt nodig een nieuw contract van een Duits aanbieder te regelen - of, of ik niet mijn Ben contract kon houden?

Qua Internet blijft t volgens mij allemaal hetzelfde - mijn vraag is dus - hoe is het met bellen? Ik zou vaker binnen Duitsland mensen bellen, telt dat als een binnenlands gesprek, of levert het extra kosten op als buitenlands gesprek?

Hoop dat mijn vraag duidelijk is.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Merve 26 september 2019, 09:38

Goedemorgen! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met Ben. Het abonnement kun je 4 maanden zonder extra kosten gebruiken in Duitsland. Na 4 maanden worden er toeslagen over de diensten berekend. Om nog langer te kunnen genieten zou je binnen 4 maanden weer verbinding moeten maken met het netwerk van Nederland. Dan gaan de 4 maanden namelijk opnieuw in. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag van je😊
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met Ben. Het abonnement kun je 4 maanden zonder extra kosten gebruiken in Duitsland. Na 4 maanden worden er toeslagen over de diensten berekend. Om nog langer te kunnen genieten zou je binnen 4 maanden weer verbinding moeten maken met het netwerk van Nederland. Dan gaan de 4 maanden namelijk opnieuw in. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag van je😊

Reageer