Beantwoord

Mijn telefoon werkt niet in het buitenland

• 22 november 2017
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 2 reacties
Hallo heb dinsdagnog met jullie gebeld dat ik naarfamilie gingin griekenland en alles zou werken maar nu werkt niks fabrieksinstellingen gedaan en roaming aan en alsik bv comote pak zegtiedat mijn simkaartdat niet onder steund terwijlik daarvoor abonnementen heb gepakt hoop dat jullie me dat oplossen want datkan zoniet en blijf drie maanden en kan nist zonder telefoon het gaat om nummer 06[Benweggehaald] en email [Benweggehaald]
Mvg dimitri
icon

Beste antwoord door Rox 23 november 2017, 08:12

Goedemorgen Dimitri! Wat onwijs balen dat jouw Ben simkaart niet in het buitenland lijkt te werken, ik los dit natuurlijk graag voor je op. Om te beginnen heb ik jouw telefoonnummer en email adres uit het topic verwijderd. Om jouw privacy te waarborgen is het niet toegestaan om jouw privégegevens openbaar te delen, meer daarover kun je lezen in onze huisregels.

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Dimitri! Wat onwijs balen dat jouw Ben simkaart niet in het buitenland lijkt te werken, ik los dit natuurlijk graag voor je op. Om te beginnen heb ik jouw telefoonnummer en email adres uit het topic verwijderd. Om jouw privacy te waarborgen is het niet toegestaan om jouw privégegevens openbaar te delen, meer daarover kun je lezen in onze huisregels.

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Hallo probleem opgelost kan nu wel gebeld worden maar kan niet naar nederland bellen en wil toch contact met mijn kinderen .iedereen met abbonement kan gewoon bellen alleen ik met ben provider lukt het niet graag wil ik weten wat hieraan te doen
Mvg dimitri
Reputatie 7
Badge +7
Aaah fijn dat je imiddels kunt verbinden met een Netwerk! Vreemd alleen dat jij niet kunt uitbellen. Ik heb de instellen voor bellen en gebeld worden verwijderd en opnieuw toegevoegd aan het netwerk voor je. Zou jij nogmaal je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten?
goedemorgen
telefoon an uit gezet en hij werkt harstikke bedankt voor de goede service ben zeer dankbaar
gr dimitri
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah superfijn om te lezen 😃 Ik ben blij dat werkt! Heel erg graag gedaan!

Reageer