Beantwoord

Niet gewaarschuwd voor gewijzigd (hoog) tarief.

• 19 juli 2018
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Hallo, vorige week reisde ik vanuit Hoek van Holland naar Engeland. Eenmaal op zee maakte mijn toestel automatisch verbinding met het netwerk Telenor Maritime. De tarieven voor datagebruik op dit netwerk was absurd hoog en mijn kosten liepen snel op naar 22 euro buiten de bundel.

Uiteraard heb ik mijn telefoon zo snel mogelijk op vliegtuigstand gezet, waardoor de schade beperkt bleef. Mijn reisgenoten, die een abbonement bij vodafone hebben, kregen van hun provider keurig een berichtje dat ze waarschuwde voor de tarieven maar helaas heb ik van Ben geen bericht ontvangen.

Volgens de website van Ben zijn zij wettelijk verplicht om een berichtje te sturen over de gewijzigde tarieven, betekent dit wellicht dat ik de gemaakte kosten buiten mijn bundel niet hoef te betalen?
icon

Beste antwoord door Jill 20 juli 2018, 09:27

Hi Schildpad123, het gebruik van het maritiem netwerk is inderdaad niet goedkoop. Je had hier inderdaad wel een berichtje over moeten krijgen. Zou je contact met ons op willen nemen zodra de factuur online is? Dan kijken wij graag met je mee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Schildpad123, het gebruik van het maritiem netwerk is inderdaad niet goedkoop. Je had hier inderdaad wel een berichtje over moeten krijgen. Zou je contact met ons op willen nemen zodra de factuur online is? Dan kijken wij graag met je mee.

Reageer