Beantwoord

Niet kunnen bellen/gebeld worden in Mexico

• 4 juli 2018
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben momenteel in Mexico en kan niet gebeld worden of zelf bellen. Als ik bel krijg ik telkens te horen (in het Spaans) dat een nummer niet in gebruik is, terwijl ik zeker weet dat ik wel het goede nummer etc gebruik. Als iemand mij probeert te bellen krijgt degene te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is.
Wie kan mij helpen? Heb gewoon netjes mijn facturen betaald en heb ook al meerdere keren geprobeerd de telefoon opnieuw aan te zetten. Bij voorbaat dank!

Saskia
icon

Beste antwoord door Jill 4 juli 2018, 10:10

Hi Saskia, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een instelling aangepast op de simkaart. Zou je jouw telefoon helemaal uit/aan willen zetten zodat de simkaart het kan verwerken. Mocht je daarna nog niet kunnen bellen dan kun je het best het netwerk handmatig instellen op Movistar.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Saskia, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een instelling aangepast op de simkaart. Zou je jouw telefoon helemaal uit/aan willen zetten zodat de simkaart het kan verwerken. Mocht je daarna nog niet kunnen bellen dan kun je het best het netwerk handmatig instellen op Movistar.
Hoi Jill,

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb handmatig een ander netwerk moeten instellen en kan nu gelukkig weer zonder problemen bellen! Bedankt voor de snelle reactie.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +7
Ah helemaal super! Heel veel plezier nog in Mexico.

Reageer