In navolging van deze vraag: https://forum.ben.nl/buitenland-51/ondanks-blokkade-toch-hoge-kosten-buitenland-16298/index1.html#post39039
Bedankt voor het checken van de mogelijkheden bij jullie financiële afdeling. Je snapt misschien dat ik het niet eens ben met deze beslissing, aangezien ik vorig jaar nog netjes een mailtje van jullie kreeg waarin vermeld werd dat jullie bij 15€ dataverbruik in het buitenland de kraan dicht gaat. Voor jullie wijziging hiervan naar 60€ heb ik nooit zo'n attent mailtje mogen ontvangen. (mocht dit wel zo zijn, hoor ik dit uiteraard graag)
Daarnaast is het zo dat ik uit ben gegaan van een blokkade bij 15€, en ik om die reden in november (toen ik ook nog in het buitenland was) niets gedaan heb aan mijn verbruik, in de veronderstelling dat er bij 15€ een blokkade op zou treden.
Ik heb de factuur voor november nog niet gekregen, maar zie in mijn account wel dat hier weer 60€ buiten de bundel is gevallen.
Als ik een bericht had gekregen dat ik 60€ aan kosten buiten de bundel heb gemaakt, had ik mijn roaming nooit meer aangezet.
Het lijkt mij toch dat ik als klant niet de dupe hoef te zijn van jullie gebrekkige communicatie of fouten in berichten?
Groet,
Boudewijn
Beste antwoord door Angelique