Beantwoord

Onverwachte kosten buitenland, zonder gebruik van 4g

• 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Beste,
ik ben gisteren in Turkije aangekomen.
eenmaal aangekomen, kreeg ik vanuit het niets 4 smsjes :

1: je bent 5 euro over je bundel
2: je bent 10 euro over je bundel
3: je bent 20 euro over je bundel
4: welkom in turkije

in die tijd zat ik nog in het vliegtuig, en die stond op vliegtuigstand...
eindstand 26 euro over mijn bundel, zonder dan ook even op mijn internet gezeten te hebben..

hoe komt dit? En kan ik het terug krijgen?
Een beetje over mijn budel had ik geen probleem van gemaakt, maar dit is 2 x mijn abbonomentskosten..
daar komt ook bij kijken, dat ik recent nieuw tegoed heb gekregen, ivm nieuwe maand
ik hoor graag van jullie!

groetjesss, Cas
icon

Beste antwoord door Jill 6 juli 2018, 09:22

Hi Cas, wat lekker dat je in Turkije bent. Ik begrijpen dat je graag wilt weten waar de kosten vandaan komen. Zoals je misschien wel weet vallen de kosten die gemaakt worden in Turkije niet binnen de bundel. Je kunt de tarieven op deze pagina vinden.

Ik kan op dit moment nog niet precies voor je zien waar de kosten vandaan komen. De smsjes heb je denk ik gekregen toen je de telefoon van vliegtuigstand hebt gehaald. Het kan zijn dat jouw telefoon bijvoorbeeld is gaan updaten wanneer je hem van vliegtuigstand hebt afgehaald. Ik wil je vragen om op de factuur te wachten. Op de factuur kun je zien wanneer het verbruik heeft plaats gevonden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Cas, wat lekker dat je in Turkije bent. Ik begrijpen dat je graag wilt weten waar de kosten vandaan komen. Zoals je misschien wel weet vallen de kosten die gemaakt worden in Turkije niet binnen de bundel. Je kunt de tarieven op deze pagina vinden.

Ik kan op dit moment nog niet precies voor je zien waar de kosten vandaan komen. De smsjes heb je denk ik gekregen toen je de telefoon van vliegtuigstand hebt gehaald. Het kan zijn dat jouw telefoon bijvoorbeeld is gaan updaten wanneer je hem van vliegtuigstand hebt afgehaald. Ik wil je vragen om op de factuur te wachten. Op de factuur kun je zien wanneer het verbruik heeft plaats gevonden.

Reageer