Beantwoord

Op wereldreis

• 6 november 2018
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

Ik en mijn vriendin hebben allebei een abonnement bij Ben. We gaan de komende 5 maanden op wereldreis en vroegen ons af of we ons abonnement tijdelijk stop konden zetten. Het is zonde om door te betalen terwijl we er geen gebruik van kunnen maken omdat we buiten Europa reizen.
icon

Beste antwoord door Jill 7 november 2018, 10:30

Hi, wat gaaf dat je samen met je vriendin een wereldreis gaat maken! Ik snap dat je dan jouw abonnement even niet nodig hebt. Het is alleen niet mogelijk om het abonnement tijdelijk te stoppen. Als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt kun je wel de bundels helemaal naar beneden bijstellen, zodat je het abonnement naar een paar euro per maand kunt brengen. Heb je een 24 maanden abonnement dan is dat helaas niet mogelijk.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi, wat gaaf dat je samen met je vriendin een wereldreis gaat maken! Ik snap dat je dan jouw abonnement even niet nodig hebt. Het is alleen niet mogelijk om het abonnement tijdelijk te stoppen. Als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt kun je wel de bundels helemaal naar beneden bijstellen, zodat je het abonnement naar een paar euro per maand kunt brengen. Heb je een 24 maanden abonnement dan is dat helaas niet mogelijk.

Reageer