Beantwoord

simkaart werkt niet in buitenland

  • 20 september 2018
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo,
Ik heb al lange tijd geen verbinding met mijn ben simkaart in het buitenland.
ik kan niet bellen / gebeld worden en niet internetten.
Registreren op het netwerk duurt erg lang en na een tijd staat er: emergency calls only.
Telefoon: Samsung S7
Toen ik laatste keer contact had met de klantenservice werd de simkaart gereset. Dit heeft niet geholpen.
Als ik het probeer met een andere simkaart in hetzelfde toestel werkt alles wel gewoon.
icon

Beste antwoord door Jill 21 september 2018, 09:15

Hi Edwingelok, dat klinkt niet goed. Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit. Alvast bedankt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Edwingelok, dat klinkt niet goed. Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit. Alvast bedankt.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen?
Groet,
Maarten
Reputatie 5
Badge +7
Hi Maarten, ik heb de buitenlandinstellingen op jouw simkaart een reset gegeven. Zou je jouw telefoon even helemaal opnieuw willen opstarten en checken of het nu wel werkt?

Reageer