Beantwoord

Tarief buitenland (Israël)

• 25 juni 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Ik heb mij zeer geërgerd aan het tarief dat ik in Israël moest betalen voor Internet gebruik. Natuurlijk kunt u makkelijk verwijzen naar de tarieven lijst maar dan ontgaat u volledig waar het mij om gaat. We hebben het hier over een tarief dat 20.000% hoger is dan het tarief dat ik in Nederland betaal. Ik vind dat percentage absurd en een belediging voor de gebruiker. Ik wil graag dat u dat begrijpt en iets doet aan deze irrationele tarieven.
icon

Beste antwoord door Jill 26 juni 2018, 11:54

Hi tsmit70, ik snap dat het gebruik van internet in Israël ontzettend duur is en dat je dit graag anders wilt zien. Momenteel is het echter niet anders. Vorig jaar zijn wel de tarieven voor gebruik van internet in de EU komen te vervallen. Dus wie weet gaan de tarieven voor buiten de EU ook ooit omlaag. Voor nu is het afwachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi tsmit70, ik snap dat het gebruik van internet in Israël ontzettend duur is en dat je dit graag anders wilt zien. Momenteel is het echter niet anders. Vorig jaar zijn wel de tarieven voor gebruik van internet in de EU komen te vervallen. Dus wie weet gaan de tarieven voor buiten de EU ook ooit omlaag. Voor nu is het afwachten.

Reageer