Beantwoord

Telefoon werkt niet in het buiten land

• 24 november 2017
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Mijn telefoon geeft aan simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe. Vorig jaar had ik dit ook net nieuw abonnement. Volgens Ben kwam het omdat het abonnement nieuw was en je moet minimaal 2 maanden betaald hebben voordat het werkt. Nu na een jaar dus nog steeds niet in het buiten land. Los het op aub
icon

Beste antwoord door Rox 24 november 2017, 11:20

Hoi walterwolters! Wat onwijs balen dat jij geen gebruik kan maken van jouw simkaart in het buitenland, ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi walterwolters! Wat onwijs balen dat jij geen gebruik kan maken van jouw simkaart in het buitenland, ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
De simkaart werkt ook niet in een ander toestel, dus simkaart defect?
Reputatie 7
Badge +7
Balen dat de reset niet heeft mogen helpen! In welk land bevind jij je op dit moment en geeft jouw toestel bij instellingen wel de mogelijk om handmatig netwerken te selecteren?
Gran canaria, als ik handmatig een netwerk kies dan krijg ik de melding dat de simkaart de verbinding met dit netwek niet toestaat. Dit gebeurt bij alle beschikbare netwerken, Movistar Orange SP Yoigo Vodafone Es.
Reputatie 7
Badge +7
Hmm wat vreemd, walterwolters! We kunnen nog een laatste optie proberen. Het kan zijn dat er blokkades en doorschakelingen op het netwerk actief zijn. Je kunt deze verwijderen door een viertal codes in te voeren.

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)

Als de problemen daarna nóg steeds blijven aanhouden dan kunnen we niks anders dan een nieuwe simkaart op sturen, dit kan ik via het forum niet voor je doen hiervoor moet je echt even contact opnemen met de klantenservice, zij zijn online bereikbaar via Facebook, Twitter en het contactformulier.
Daar ik niet ben aangemeld op het netwerk werkt dit niet, ik krijg bij iedere code NIET AANGEMELD OP HET NETWERK. Probeer het contact formulier.