Beantwoord

Vraag over de kosten buiten mijn bundel in het buitenland

  • 2 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

22 -9 om ongeveer 22uur geland op cyprus , 23-9 sms van ben om 07:07 uur een sms dat kosten buitenbundel oplopen met verzoek om voorschot te betalen. er zou een email verstuurd zijn nooit ontvangen.
24-9 telefoon geblokkeerd er zou een mail verstuurd zijn niks ontvangen met klantenservice gebeld kan mij niet eerder helpen rond 14-10 als de faktuur klaar is.hoe is dit mogelijk nu kan ik 14 dagen niet bellen. Zeer slechte service!
icon

Beste antwoord door Rox 3 oktober 2017, 10:27

Hoi janjfeenstra! Ik snap dat je er behoorlijk van schrikt als je opeens met hoge kosten wordt geconfronteerd. Extra vervelend dat jij niet alle emails hierover hebt ontvangen. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Door het gevolg deze storing heb jij de emails over het bereiken van je gebruikslimiet niet ontvangen.

Je kunt de blokkade opheffen door een voorschot bedrag over te maken naar Ben. Het voorschot bedraagd €200. Je kunt dit overmaken naar IBAN: NL61COBA0733974775 in de omschrijving dien je
1.50160589 te vermelden. Dit is jouw persoonlijke betaal kenmerk.

Vergeet niet om een betaalbewijs hierna direct op te sturen naar voorschot@ben.nl Het duurt maximaal drie werkdagen voor dat Ben de betaling heeft verwerkt. Na het verwerken van de betaling verwijderd Ben de blokkade. Het voorschot wordt verrekend met de factuur van aankomende maand.

De specificatie van de gemaakte kosten kan ik net als mijn collega's op de klantenservice pas inzien op het moment dat de factuur is verschenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi janjfeenstra! Ik snap dat je er behoorlijk van schrikt als je opeens met hoge kosten wordt geconfronteerd. Extra vervelend dat jij niet alle emails hierover hebt ontvangen. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Door het gevolg deze storing heb jij de emails over het bereiken van je gebruikslimiet niet ontvangen.

Je kunt de blokkade opheffen door een voorschot bedrag over te maken naar Ben. Het voorschot bedraagd €200. Je kunt dit overmaken naar IBAN: NL61COBA0733974775 in de omschrijving dien je
1.50160589 te vermelden. Dit is jouw persoonlijke betaal kenmerk.

Vergeet niet om een betaalbewijs hierna direct op te sturen naar voorschot@ben.nl Het duurt maximaal drie werkdagen voor dat Ben de betaling heeft verwerkt. Na het verwerken van de betaling verwijderd Ben de blokkade. Het voorschot wordt verrekend met de factuur van aankomende maand.

De specificatie van de gemaakte kosten kan ik net als mijn collega's op de klantenservice pas inzien op het moment dat de factuur is verschenen.

Reageer