Waar komen mijn kosten buiten de bundel vandaan?

• 17 maart 2017
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 1
Na inloggen zie ik een flink bedrag extra staan bij "kosten buiten bundel"
Daar schrok ik van, hoe kan ik deze kosten gespecificeerd zien ?....

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Gezlor, bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat jij al een flink bedrag aan buiten de bundel kosten hebt staan. Op dit moment kun je deze kosten nog niet gespecificeerd zien, dit kan als de factuur volgende maand wordt uitgebracht. Wellicht dat je kosten hebt gemaakt voor het bellen naar een betaald of buitenlands nummer of door het versturen van afbeeldingen via SMS. Dit zijn enkele voorbeelden waar de kosten vandaan kunnen komen.

Groetjes, Jolijn
Reputatie 1
Hoi Jolijn,
Bedankt voor je reactie.
Mijn vrouw belde vanuit de filipijnen familie bezoek, en zij vertelde mij dat dat belletje gratis was, dus dacht ik dat ik hier toch de kosten voor moet betalen.Jammer dat ik dit niet op dit moment kan controleren, want dan kan ik haar zeggen "niet meer doen" liever via Viber!..
gr.Gees
Reputatie 3
Badge +1
Hoi gezlor,

Belde jouw vrouw toevallig met je Ben simkaart? Dat zou namelijk verklaren waar de kosten vandaan komen. Bellen in het buitenland (of wanneer je een collect call vanuit het buitenland accepteert) zal altijd tot kosten buiten je bundel veroorzaken, evenals dataverbruik in het buitenland.
Indien dat niet het geval is geweest zal je, zoals Jolijn al aangaf, je factuur af moeten wachten voor een verdere specificatie.