Beantwoord

Wat zijn de roamingkosten in Zwitserland?

• 14 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1392 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Na de website, de app en dit forum kom ik er nog steeds niet uit... Wat kost internetten in zwitserland me nou? Net mn bundel naar 5 gig opgeschroefd, lijkt het er op dat het alsnog geld bovenop mn bundel gaat kosten, maar klopt dat? Begrijp ik goed dat bellen en internetten in de eu gewoon nederlands tarief is, maar mijn datagebruik in zwitserland geheel buiten deze bundel valt en er BOVENOP komt? Zoja, aan welk tarief exact? En voor alle duidelijkheid, moet ik roaming nou aanzetten of juist niet?? Of nooit? Of altijd? Groet
L
icon

Beste antwoord door Rox 18 juli 2017, 10:21

Hoi sh08! Balen dat er zoveel onduidelijkheid is over de roamingkosten. Alle informatie staat gebundeld in dit topic. Zwitserland valt niet binnen de EU en heeft er voor gekozen om niet mee te gaan in het afschaffen van de kosten. Op de tarievenpagina kun je de specifieke kosten inzien.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi sh08! Balen dat er zoveel onduidelijkheid is over de roamingkosten. Alle informatie staat gebundeld in dit topic. Zwitserland valt niet binnen de EU en heeft er voor gekozen om niet mee te gaan in het afschaffen van de kosten. Op de tarievenpagina kun je de specifieke kosten inzien.