Beantwoord

Werkt mijn roaming in het buitenland?

• 7 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik hoor en lees hier op het forum dat er nogal wat mensen zijn die er in het buitenland achter komen dat hun abonnement niet blijkt te werken en vaak lees is als reactie dat jullie ¨iets hebben aangepast¨ Nou wil ik niet voor zoń verrassing komen te staan dus wat speelt er dan en hoe weet ik zeker dat als ik zo op vakantie ga mijn gsm in Turkije werkt ?
icon

Beste antwoord door Wietske 7 augustus 2018, 15:29

Begrijpelijk dat je graag goed voorbereid op reis gaat, Ronald! Ik heb jouw instellingen op het netwerk nagekeken en deze staan allemaal goed. Het is daarnaast nog wel aan te raden om je toestelinstellingen na te lopen. Daarvoor zijn dit en dit topic een aanrader. Overigens valt Turkije niet binnen de EU. Dat betekent dat je bundels hier niet geldig zijn. Het is dus aan te raden om je roaming in Turkije uit te schakelen. Meer tips om ongewenste kosten in het buitenland te voorkomen lees je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Begrijpelijk dat je graag goed voorbereid op reis gaat, Ronald! Ik heb jouw instellingen op het netwerk nagekeken en deze staan allemaal goed. Het is daarnaast nog wel aan te raden om je toestelinstellingen na te lopen. Daarvoor zijn dit en dit topic een aanrader. Overigens valt Turkije niet binnen de EU. Dat betekent dat je bundels hier niet geldig zijn. Het is dus aan te raden om je roaming in Turkije uit te schakelen. Meer tips om ongewenste kosten in het buitenland te voorkomen lees je hier.
Dank je wel voor het nakijken ! top service !!!
Reputatie 5
Badge +7
Graag gedaan, namens mijn collega Wietske! Ik wens je een fijne dag.

Reageer