Beantwoord

4g instellen

• 7 september 2018
  • 1 reactie
  • 474 keer bekeken

Ik vind het niet handig dat ik een duurder abonnement moet afsluiten om 4g in te stellen ik kan alleen 4g aanzetten bij een duurder, ik heb all een abonnement met belm/sms 1000mb maar die optie is er niet meer, wat nu in het verleden kon het wel, warom nu niet? Oplossing?
Met vr. Gr. Thomas
icon

Beste antwoord door Wietske 8 september 2018, 13:28

Ik snap dat je hier vragen over hebt, Thomas! We hebben sinds begin dit jaar onze voorwaarden rondom bundelwijzigingen gewijzigd. Hierdoor is het voortaan alleen nog mogelijk om je bundels bij een bundelwijziging te wijzigen naar het actuele bundelaanbod, te vinden op www.ben.nl/sim-only. Wanneer jouw bundels niet meer bestaan dan is het inderdaad niet mogelijk om alleen 4G toe te voegen. Je kunt dan wel kiezen uit de bundels zoals ze nu zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ik snap dat je hier vragen over hebt, Thomas! We hebben sinds begin dit jaar onze voorwaarden rondom bundelwijzigingen gewijzigd. Hierdoor is het voortaan alleen nog mogelijk om je bundels bij een bundelwijziging te wijzigen naar het actuele bundelaanbod, te vinden op www.ben.nl/sim-only. Wanneer jouw bundels niet meer bestaan dan is het inderdaad niet mogelijk om alleen 4G toe te voegen. Je kunt dan wel kiezen uit de bundels zoals ze nu zijn.

Reageer