Aanpassen bundel met gelijkblijvende kosten

• 4 januari 2018
  • 9 reacties
  • 176 keer bekeken

Als ik het goed begrijp zou het mogelijk moeten zijn om op ieder moment mijn bundel aan te passen, mits de kosten van de bundel gelijk blijven of hoger worden. Als ik nu bij mijn mogelijke bundelaanpassingen kijk, zie ik dat ik voor hetzelfde totaalbedrag als wat ik nu betaal meer minuten en meer mb kan krijgen. Ik kan dit echter niet op de site of in de app configureren, wellicht omdat de prijs van het individuele belpakket omlaag (van 5 naar 4 euro) en de prijs van het internetpakket omhoog (van 3 naar 4 euro) gaat. Is het alsnog mogelijk om deze aanpassing door te voeren, aangezien de kosten van de totale bundel gelijk blijven? Alvast bedankt voor de hulp!

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Mliem, welkom op het forum! Het klopt helemaal dat je de mogelijkheid hebt bij een 24 maanden abonnement om de bundels aan te passen zo lang je maar gelijk blijft of hoger uit komt dan de startwaarde van het abonnement. Uit jouw bericht begrijp ik dat het jou niet lukt om de wijziging aan te vragen, daar ga ik je bij helpen!

Zou je kunnen aangeven naar welke bundels jij je abonnement zou willen aanpassen? Dan kijk ik naar de mogelijkheden.
Beste Angelique,

Dank je wel voor je snelle reactie! Ik zou graag mijn belbundel naar 300 min/sms voor 4 euro omzetten en mijn internetbundel naar 1000 mb (op dit moment als aanbieding geloof ik 1500 mb) voor 4 euro. Als je dat voor mij kan regelen zou dat helemaal top zijn! Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor alle informatie. Ik kan jouw bundels helaas niet op deze manier aanpassen.. Ik zie dat de startwaarde van jouw abonnement op de 10 euro zit. Wat ik wél voor je zou kunnen doen is het volgende:

300 min/sms voor €4,00
2500 MB + 1000 MB voor €7,00
4G voor €1,00
Hmm, dat is jammer... Ik heb er nu dus eigenlijk last van dat jullie te goedkoop zijn... ? zo veel mb ga ik denk ik niet gebruiken.... kan je me niet de 300 min en 1000/1500mb bundel geven en dan een euro extra rekenen voor servicekosten ofzo? Of twee sms bundels a 0.50 cent er bij, dan is het weer een tientje!
Reputatie 6
Badge +8
Als ik de mogelijkheid had, dan had ik je dit graag aangeboden.. Echter zouden wij jou dan kosten in rekening brengen voor niets wat erg zonde zou zijn!
Jammer, dan laat ik het voor nu maar zo... 2000 smsjes voor 1 euro had me nog wel wat geleken.. Ik zag trouwens ook dat de mbs die ik had gebruikt van het "nieuwjaarscadeautje" bij afschrijving van dat cadeautje als nog van mijn gewone bundel af zijn gegaan... Klopt dat?
Reputatie 6
Badge +8
Wellicht dat de wijziging wél mogelijk gaat worden als het tarief van de aangeboden bundels iets hoger is. Bekijk regelmatig eens het aanbod op onze website om te zien welke mogelijkheden er toch zijn. Mocht je dan iets tegen komen, stuur mij dan nog gerust een berchtje.

De nieuwsjaarsbundel die je van ons hebt gekregen was één dag geldig, namelijk op 1 januari. Op 1 januari heb je gebruik kunnen maken van de bundel, helaas geldt de bundel voor de rest van de maand niet meer.
Ik begrijp dat de bundel maar 1 dag geldig was, maar op 2 januari is gewoon de gehele bundel van 500 euro veer van mijn basis bundel afgeschreven. Bovenop wat ik op 1 januari al verbruikt had. Ik heb dus blijkbaar helemaal geen mbs uit die extra 500 mb gebruikt... Of was deze bundel alleen nuttig als ik in 1 dag mijn volledige tegoed van 1500 mb had gebruikt?
Reputatie 6
Badge +8
Op 1 januari zou al het verbruik van die dag uit de extra 500 MB bundel moeten gaan in plaats van de reguliere bundel. Op 2 januari is de 500 MB bundel op slot gezet zodat er geen gebruik meer gemaakt kon worden van de 500 MB. Alle informatie over het nieuwjaarcadeau lees je hier.

Reageer