Beantwoord

Abbonement wijziging annuleren

• 7 May 2018
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik heb perongeluk de verkeerde bundel aangeklikt en zou graag willen veranderen naar een andere bundel. Zou u me hierbij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Angelique 7 May 2018, 13:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Daan, o jee! Vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan... Helaas is het voor ons niet mogelijk om een wijziging van de bundel te annuleren. Wanneer de bundels van start zijn gegaan en jij toch liever andere bundels hebt, dan heb je de mogelijkheid de bundels één keer per maand aan te passen per onderdeel. Heb je een 24 maanden abonnement, dan is het wijzigen van je bundel ook mogelijk, mits je blijft op of boven de startwaarde van het abonnement.

Alle informatie over het wijzigen van je bundels kun je lezen door hier te klikken 😃
Hoi Daan, o jee! Vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan... Helaas is het voor ons niet mogelijk om een wijziging van de bundel te annuleren. Wanneer de bundels van start zijn gegaan en jij toch liever andere bundels hebt, dan heb je de mogelijkheid de bundels één keer per maand aan te passen per onderdeel. Heb je een 24 maanden abonnement, dan is het wijzigen van je bundel ook mogelijk, mits je blijft op of boven de startwaarde van het abonnement.

Alle informatie over het wijzigen van je bundels kun je lezen door hier te klikken :D

Dus er is geen enkele manier om dit aan te passen? Ik heb extra mbs nodig vanaf eind deze maand en had dus mijn abbonement aangepast zodat t deze maand al zou komen maar omdat ik niet meer belminuten heb gaat t pas volgende maand in... nu heb ik eind van de maand een probleem want extra mbs kosten een hoop en jullie kunnen dit niet aanpassen/ willen dit niet aanpassen
Reputatie 6
Badge +8
Aii, dat is lastig Daan... Helaas kan ik de wijziging niet voor je annuleren, hoe graag ik dat ook zou willen! Heb je toch nog extra MB's nodig, dan hebben wij gelukkig nog een redmiddel voor je, namelijk de MB extra! Met MB Extra kun je eenmalig extra MB’s gebruiken totdat je nieuwe internetbundel ingaat. Wij bieden drie MB Extra bundels aan: 200 MB voor €2,50 , 1000 MB voor €7,50 en 2000 MB voor €10. Deze bundels zijn gelukkig een stuk goedkoper dan internetten buiten je bundel ;)

Je kunt een MB Extra zo vaak kopen als nodig is. Indien je aan het einde van de maand nog MB’s over hebt uit de MB Extra bundel, komen deze te vervallen. Je kunt de bundel kopen via Ik Ben.
Aii, dat is lastig Daan... Helaas kan ik de wijziging niet voor je annuleren, hoe graag ik dat ook zou willen! Heb je toch nog extra MB's nodig, dan hebben wij gelukkig nog een redmiddel voor je, namelijk de MB extra! Met MB Extra kun je eenmalig extra MB’s gebruiken totdat je nieuwe internetbundel ingaat. Wij bieden drie MB Extra bundels aan: 200 MB voor €2,50 , 1000 MB voor €7,50 en 2000 MB voor €10. Deze bundels zijn gelukkig een stuk goedkoper dan internetten buiten je bundel ;)

Je kunt een MB Extra zo vaak kopen als nodig is. Indien je aan het einde van de maand nog MB’s over hebt uit de MB Extra bundel, komen deze te vervallen. Je kunt de bundel kopen via Ik Ben.

ja maar dat us wel een stuk duurder want ik ga die 3000 extra mb wel nodig hebben. En dat is gelijk 20 euro op die manier
Reputatie 6
Badge +8
Als ik de mogelijkheid had om de bundelwijziging te annuleren, dan had ik dit voor je gedaan. Helaas is dit, net als voor mijn collega Rox die je eerder hebt gesproken, niet mogelijk. Door hier te klikken kun je nog een aantal tips vinden over hoe jij alles uit je huidige databundel kunt halen!

Reageer