Beantwoord

Abonnement en factuur juli

• 15 August 2018
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Beste ben
ik ben als sinds juni bezig met mijn abonnement
heb een aanbieding ontvangen in juni onbeheerd bellen en 3500 mb en 4 g
ik wijzig mijn abonnement in de aanbieding en kring 26 juni bevestiging
ergens gaat het fout abonnement wordt maar niet aangepast en ik meld dit in de community
krijg excuses het wordt geregeld
vervolgens weer niet geregeld maar jk mag onbeperkt bellen abonnement wordt aangepast
no worries
dsn krijg ik een mail ja deze aanbieding kon eigenlijk niet foutje want je hebt ander abonnement je kunt het aanpassen nu pas
krijg ik vandaag factuur onbeperkt bellen koste mij afgelopen maand 50 euro
mijn mening is dat ben een fout heeft gemaakt ik kon gewoon onbeperkt blijven bellen en nu 50 euro voor bellen
graag wil ik antwoord want ik heb naar min idee niets fout gedaan kon gewoon een abonnement aanbieding boeken
mijn nummer eindigt op 653
groeten marleen
icon

Beste antwoord door Wietske 17 August 2018, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat je niet blij bent met deze situatie Marleen. Logisch dat je daarom nog met vragen zit na het ontvangen van je maandfactuur. Ik heb gisteren contact gehad met mijn collega en ik zie dat hij jou inmiddels een e-mail heeft gestuurd met meer informatie. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten.
Heb geen e-mail ontvangen van ben
Ik krijg best wel een gek antwoord en verre van klantvriendelijk dat het abonnement niet klopte en de factuur van juli gewoon correct is
ik neem verlening bij ritel dat klopt u stuurt mij een aanbieding om abonnement aan te passen
ik ga in op deze aanbieding onbeperkt bellen en 3500 mb
krig netjes een bevestiging van ben zie hieronder
abonnement wordt niet aangepast zag ik online dus ik stuur bericht krijg netjes antwoord oh dat is dan verkeerd gegaan het wordt recht gezet
abonnement nog steeds niet aangepast stuur nog een bericht
ja komt omdat je al een abonnement had die je niet kunt wijzigingen ja wel want ik heb bevestiging
schiet mij maar lek ik heb toch een bevestiging van een abonnement dat is naar mijn mening wettelijk geldig
ik netjes in systeem nieuw abonnement genomen met onbeperkt bellen omdat dat echt niet anders kan volgens jullie
kring ik toch de bel rekening van juli 50 euro
het is onterecht en ik wil dan een officiële klacht hierover indienen het kan niet zo zijn dat jullie een fout maken en ik die moet betalen

Reputatie 5
Badge +7
Hi Marley, jammer om te lezen dat je ons niet klantvriendelijk vindt. Ik snap jouw verhaal echt wel hoor. Sowieso zijn kosten buiten de bundel natuurlijk nooit fijn. Ik zal jouw klacht intern doorzetten. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Reageer