Beantwoord

Abonnement terugzetten naar start abonnement

• 10 October 2018
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

Laats heb ik mijn aantal mb's verhoogd van 4000 naar 6000 met dat ik het verhoogde stond er een heel mooi verhaaltje bij dat je het altijd weer terug kon zetten naar je oorspronkelijke 1e abonnement... Nu wou ik mijn abonnement weer terug zetten naar mijn oorspronkelijke abonnement en nu is dat mooie beloofde verhaaltje niet meer te vinden op de pagina, en er staat ook geen keuze meer daarvoor aan gegeven, tevens staan er nu andere voorwaarden bij...
Hoe kan het worden terug gezet?!
icon

Beste antwoord door Shanna 11 October 2018, 12:56

Hoi Cpkelder! Je kan je bundel wijzigen naar de bundels die op webste beschikbaar zijn. De 4000 MB bundel is zeker nog beschikbaar. Als je een bundelwijziging uitvoert kun je dat dan ook selecteren. Meer informatie over hoe je je bundel kan wijzigen kun je hier vinden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Cpkelder! Je kan je bundel wijzigen naar de bundels die op webste beschikbaar zijn. De 4000 MB bundel is zeker nog beschikbaar. Als je een bundelwijziging uitvoert kun je dat dan ook selecteren. Meer informatie over hoe je je bundel kan wijzigen kun je hier vinden.

Op de bijgevoegde foto kun je het zien dat daar geen keuze voor is
...
Reputatie 3
Badge +2
Als je naar beneden scrolt moeten er meer opties zijn voor andere bundels. Ik heb de bundel zojuist voor je gewijzigd naar onbeperkt bellen, 4000 MB en 4G voor 15 euro per maand. Dit zal ingaan per 1 november.
Super hartstikke bedankt!
.vriendelijke groetjes
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank! Ik wens je alvast een prettig weekend toe 🙂

Reageer