Beantwoord

Abonnementswijziging

  • 26 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo,
Ik heb 2 jaar en 2 maanden geleden een abonnement voor 24 maanden afgesloten bij Ben. Ik bedacht me dus laatst dat dit abonnement al is afgelopen maar het loopt blijkbaar toch vanzelf door want ik kan wel nog gebruik maken van 4g et cetera. Nu bekeek ik mijn abonnement en bedacht ik dat het helemaal niet meer voordelig was, gezien er betere aanbiedingen zijn. Ik heb toen dus mijn abonnement gewijzigd bij Ben, zodat het beter aan mijn behoeftes voldoet en ik ook nog eens minder betaal. Nu krijg ik een bevestiging van die wijziging binnen maar hierin staat: 'Jouw aangevraagde wijzigingen - abonnement 24 maanden '
Maar ik heb nooit gevraagd om aan dit nieuwe abonnement weer 24 maanden vast te zitten. Ik snap nu niet of ik hier weer 24 maanden aan vast zit of dat dit simpelweg een wijziging van mijn oude abonnement is en de 24 maanden dus al om zijn waardoor ik het elk moment kan stoppen?
Is het probleem duidelijk en kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Jill 27 augustus 2018, 12:49

Hallo,
Ik heb 2 jaar en 2 maanden geleden een abonnement voor 24 maanden afgesloten bij Ben. Ik bedacht me dus laatst dat dit abonnement al is afgelopen maar het loopt blijkbaar toch vanzelf door want ik kan wel nog gebruik maken van 4g et cetera. Nu bekeek ik mijn abonnement en bedacht ik dat het helemaal niet meer voordelig was, gezien er betere aanbiedingen zijn. Ik heb toen dus mijn abonnement gewijzigd bij Ben, zodat het beter aan mijn behoeftes voldoet en ik ook nog eens minder betaal. Nu krijg ik een bevestiging van die wijziging binnen maar hierin staat: 'Jouw aangevraagde wijzigingen - abonnement 24 maanden '
Maar ik heb nooit gevraagd om aan dit nieuwe abonnement weer 24 maanden vast te zitten. Ik snap nu niet of ik hier weer 24 maanden aan vast zit of dat dit simpelweg een wijziging van mijn oude abonnement is en de 24 maanden dus al om zijn waardoor ik het elk moment kan stoppen?
Is het probleem duidelijk en kan iemand mij helpen?


Hi Stefknoben, ik heb het voor je nagekeken en zie dat jouw abonnement op 26 juni is overgegaan in een maandelijks opzegbaar abonnement. Met de bundelwijziging verandert dit niet.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hy Stef!

Ik denk dat je inderdaad weer een abbonement voor 24 maanden bent aangegaan...

Joh dat op je IkBen pagina kunnen controleren bij: "huidig contract" en dan kan je de contractduur checken 😉
Reputatie 5
Badge +7
Hallo,
Ik heb 2 jaar en 2 maanden geleden een abonnement voor 24 maanden afgesloten bij Ben. Ik bedacht me dus laatst dat dit abonnement al is afgelopen maar het loopt blijkbaar toch vanzelf door want ik kan wel nog gebruik maken van 4g et cetera. Nu bekeek ik mijn abonnement en bedacht ik dat het helemaal niet meer voordelig was, gezien er betere aanbiedingen zijn. Ik heb toen dus mijn abonnement gewijzigd bij Ben, zodat het beter aan mijn behoeftes voldoet en ik ook nog eens minder betaal. Nu krijg ik een bevestiging van die wijziging binnen maar hierin staat: 'Jouw aangevraagde wijzigingen - abonnement 24 maanden '
Maar ik heb nooit gevraagd om aan dit nieuwe abonnement weer 24 maanden vast te zitten. Ik snap nu niet of ik hier weer 24 maanden aan vast zit of dat dit simpelweg een wijziging van mijn oude abonnement is en de 24 maanden dus al om zijn waardoor ik het elk moment kan stoppen?
Is het probleem duidelijk en kan iemand mij helpen?


Hi Stefknoben, ik heb het voor je nagekeken en zie dat jouw abonnement op 26 juni is overgegaan in een maandelijks opzegbaar abonnement. Met de bundelwijziging verandert dit niet.
Oké top, bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens mijn collega Jill. Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer