Beantwoord

Abonnementswijziging

• 30 August 2018
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Goedenavond, op 24-08-2018 heb ik mijn abonnement verhogen van 3500MB/100min voor 10000MB/300min/4G. Vroeger betaald ik 10,50€ en nieuwe bundel kost 19€. Maar mijn vraag is waarom het nieuwe abonnementswijziging gaat direct in?vroeger was altijd vanaf de eerste dag van de volgende maand. Heeft Ben een nieuwe voorwaarden? ik wilde het nieuwe abonnement gaat niet in direct! Ik had dit niet meteen nodig. Hoeveel eindelijk moet ik voor maand Augustus betalen? en nog een vraag, Op 24-08 kreeg ik 10000MG minus MG die ik al heb gebruik. Dus op 01-09 krijgt ik als normaal om begint van de maand 10000MG of wat heb ik gebruikt tot nu toe? Ik begrijp dit helemaal niet.
icon

Beste antwoord door Shanna 31 August 2018, 12:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi boguslawa.lawrynowicz, bedankt voor je het achterlaten van een bericht. Bij een bundelverhoging gaat de bundelwijziging inderdaad direct in, zodra een van de bundels wordt verlaagd gaat dit pas de eerste van de volgende maand in. Ik kan dit helaas niet voor je wijzigen. Je betaalt tot 24 augustus een gedeelte van jouw abonnementskosten, namelijk 8.20. Vanaf 24 augustus betaal je een gedeelte van je nieuwe bundel, namelijk 5 euro. Je gaat dus voor volgende maand 13.20 betalen. De factuur die je in oktober ontvangt zal 19 euro zijn, mits je de bundel niet wijzigt of over je bundel heen gaat. Ik hoop dat ik het zo voor je heb kunnen verduidelijken 🙂
Bedankt voor het duidelijke antwoord.
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten 🙂

Reageer