Beantwoord

Belbundel wijzigen lukt niet in mijn eerste maand

• 22 January 2018
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Vandaag is mn sim only ingegaan. Toevallig een lang telefoongesprek gehad en meteen mn belbundel op. Nu zou ik mn belbundel niet kunnen aanpassen omdat deze al gewijzigd zou zijn deze maand.. rara hoe kan dat?! Databundel en 4G kunnen wel aangepast.
icon

Beste antwoord door Rox 23 January 2018, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik kan goed begrijpen dat je deze mogelijkheid geboden wil hebben, echter kan ik er op korte termijn niet voor zorgen dat jij voor de rest van de maand meer belminuten tot je beschikking hebt. Via het forum kan ik jou hiermee niet verder helpen, ik heb jou alle beschikbare informatie verschaft. Ik zal daarom ook jouw topic afsluiten.
Ik zou het wel erg op prijs stellen als er de mogelijkheid geboden wordt de bundel direct te kunnen wijzigen of eenmalig bij te kopen, juist in de startfase waarin de bundel evenredig met de startdatum gekort is.
In een normale maand middelt intensiever gebruik zich wel uit, maar als je laat in de maand start dus niet.
Wat kunnen jullie op korte termijn voor mij betekenen?
Reputatie 7
Badge +7
Vreemd dat jij wel je databundel kunt aanpassen, dit zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn. Dit is een systeemfoutje, in jouw voordeel! Omdat het voor ons niet mogelijk is om losse belminuten toe te voegen aan het abonnement kan ik je geen oplossing bieden voor het feit dat jouw belbundel voor deze maand op is. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier onwijs van baalt, het is ook geen prettig begin van jouw nieuwe abonnement. Ik ga de feedback hierover intern doorzetten zodat er naar dit proces gekeken kan worden!
Beste Rox,

Dat van die 1e mnd was me al wel duidelijk maar waarom kun je niet je belbundel wijzigen en wel je data?
En vooral: wat stel je voor als oplossing?
10 dagen is wat lang om ofwel helemaal niet te bellen ofwel heel duur buiten de bundel te bellen.

Groeten, joost
Reputatie 7
Badge +7
Hoi joostvreugdenhil! Wat gezellig dat je hebt besloten om over te komen naar Ben! Ik kan me goed voorstellen dat het even schrikken is als je zo snel door je bundel heen bent. Jij hebt deze maand een aangepaste bundel ontvangen omdat jij later in de maand actief bent geworden:

Jouw eerste maand
Tijdens je eerste maand wordt je abonnement naar verhouding berekend. Bijvoorbeeld: Je hebt een abonnement met 200 minuten/sms en 500 MB internet besteld, en je abonnement wordt op de helft van de maand actief. Dan krijg je tijdens je eerste maand ook de helft van je bundels, in dit geval 100 minuten/sms en 250 MB. Uiteraard worden je abonnementskosten ook naar verhouding berekend en betaal je in dit geval maar de helft.

In jouw geval, omdat je op de 22e actief bent geworden, heb je 32 minuten ontvangen. Het klopt dat jij in de eerste maand je bundels niet kan wijzigen, dit omdat het systeem de activatie van je bundels als een verandering ziet. Vanaf 1 februari ontvang je de volledige 100 minuten en kun je, indien nodig, een wijziging doorvoeren. Meer informatie over jouw eerste maand bij Ben lees je in de email die jij op 22 januari hebt ontvangen of in dit topic.

Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!