Beantwoord

Bellimiet instellen

• 29 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

Hi,

Mijn dochter gebruikt mijn abo, maar gaat regelmatig over de belbundel heen. Is dit te voorkomen? Dus dat bellen buiten de bundel onmogelijk is?

Roberto
icon

Beste antwoord door Shanna 30 augustus 2018, 10:11

Hoi Roberto! Wat balen dat je dochter steeds buiten de bundel belt! Helaas is het niet mogelijk om een limiet in te stellen op het bellen. Wellicht is het een idee om de bundel te verhogen naar 300 minuten? Je gaat dan 1 euro meer betalen per maand 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Roberto! Wat balen dat je dochter steeds buiten de bundel belt! Helaas is het niet mogelijk om een limiet in te stellen op het bellen. Wellicht is het een idee om de bundel te verhogen naar 300 minuten? Je gaat dan 1 euro meer betalen per maand 🙂
Het gaat me minder om het geld, maar meer om dat de bundel op gaat. Dat ze ermee leert om te gaan.
Ik las ergens dat jullie wel een tijdelijke blokkade op uitgaand bellen kunnen zetten?
Reputatie 3
Badge +2
Dat kan inderdaad. Wij kunnen de blokkade dan ook weer opheffen zodra jij contact met ons opneemt.
De maand is nu alweer bijna voorbij. Hoe kan ik dat een volgende keer het beste/makkelijkst doorgeven?
Reputatie 3
Badge +2
Wij kunnen op elk gewenst moment de blokkade activeren en opheffen. Je kan het doorgeven via onze telefonische klantenservice, Facebook, Twitter of via deze weg 🙂
En deze weg is via een privé bericht, neem ik aan?
Reputatie 3
Badge +2
Nee hoor, dat kan gewoon openbaar.

Reageer